motor

motor
Walentynki są codziennie, tylko my obchodzimy je raz do roku...

wtorek, 6 marca 2012

Przeddzień Kobiet w Avonie

Kto dziś obchodzi Dzień Kobiet? Chyba tylko same kobiety, bo wiedzą najlepiej , co drugiej sprawia przyjemność :) Ja obchody zaczęłam już dziś!

Miłe popołudnie, które minęło mi na spotkaniu avonowym pełne było różnych niespodzianek i życzeń, o np. takich - dedykuję je wszystkim dziewczynom:


Było kolorowo, za sprawą kwiatów dla nagrodzonych klubowiczek, ale nie tylko.


Dzięki blenderom udało się zrobić z owoców pyszny koktajl:


Może i wy skorzystacie z wiosennych przepisów na pyszności?


Pośmiałyśmy się z psychozabawy - co mówią twoje usta? Wystarczy je pomalować kolorową szminką i odcisnąć na chusteczce. O tym jakie jesteśmy, mówi ich kształt. A tu zabawa .
Co mówią wasze usta? Sprawdźcie koniecznie!!!! To moje - już wiecie jaka jestem:)


Na zakończenie z kwiatami w dłoniach poszłyśmy z Magdą na rytualna kawę, aby omówić bieżące problemy polityki zagranicznej i wewnętrznej, co niestety nie zdarza nam się często, ale intensywnie.

Dostałam cudowny prezent - syrop klonowy. Już kminię, co z niego zrobić pysznego...
Raz jeszcze dzięki Madziu!!!!

2 komentarze:

  1. i tak powinno by zabawa przednia
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram ! Bawmy się dziewczyny kiedy tylko można! Pozdrawiam! Ciekawostek o Krakowie zawsze chętnie słucham (czytam ).

    OdpowiedzUsuń