motor

motor
Walentynki są codziennie, tylko my obchodzimy je raz do roku...

piątek, 14 lutego 2014

Wyniki 'Candy Różowe Love'

To już dziś!
Zanim poznacie zwycięzcę zabawy słów kilka o niej jeszcze.

Inspiracją do candy stała się dla mnie woda toaletowa avon o nazwie Love i różowym opakowaniu oraz moja magnolia w ogrodzie, na której kwiaty czekam. W końcu nie zawsze w walentynki musi być czerwono.Kolejne niespodzianki w pakiecie pojawiały się stopniowo. I tak prezentuję zestaw dla zwycięzcy:


Zestaw składający się z 10 elementów, w tym:

- przepiękny, delikatny, RÓŻOWY, wełniany, elegancki, absolutnie wyjątkowy szal na ramiona z motywem magnolii filcowany na sucho autorstwa eumychy- niesamowitej kobiety z ogromna pasją, której bloga i wyroby możecie obejrzeć TUTAJ. Jak obejrzycie te cuda, zaprawdę powiadam wam zapragniecie je mieć!!!! Zajrzyjcie koniecznie i jakby co napiszcie do autorki!

-woda toaletowa Avon Love 50 ml w RÓŻOWYM opakowaniu- świeży delikatny kwiatowy kobiecy zapach, wspaniały na wiosnę!

-RÓŻOWY glicerynowy krem do rąk avon o zapachu magnolii-100 ml

-RÓŻOWY balsam do ciała avon o zapachu magnolii-200 ml

-RÓŻOWY płyn do kąpieli avon o zapachu magnolii - 250 ml

-zestaw dwóch woreczków do aromatyzowania szuflady/szafy z towarzyszącym im olejkiem o świeżym zapachu ziół  z wyhaftowanymi RÓŻOWYMI serduszkami

- RÓŻOWA książeczka wydawnictwa Semen - 'Ty i Ja w 7 niebie'

- landrynki w kształcie biało-RÓŻOWYCH serduszek i smaku waniliowo-jeżynowym

-cukierki w RÓŻOWYM opakowaniu

- ramka na zdjęcia - RÓŻOWA  w białe groszki ze stwierdzeniem, z którym trudno się nie zgodzić :)

Do udziału w candy zgłosiły się 34 osoby, ale dwie musiałam wyeliminować ze względu na niedopełnienie podstawowego warunku - kontaktu do siebie. I choć cytaty o miłości są super, to niestety, pomimo moich komentarzy wzywających do uzupełnienia maila i gotowości na niego do momentu samego losowania- niestety go nie dostałam.W ten sposób osoby ani nie weszły do zabawy, ani nagrody pocieszenia nie dostaną( bo jak). Szkoda wielka:(

Losowanie odbyło się w tradycyjny sposób, czyli włochata łapa małża wskazała zwycięzcę ( grzebał długo...):



Bardzo serdecznie gratuluję zwyciężczyni !!!!! I czekam na jej adres do wysyłki wygranej :))))



Wszystkim uczestnikom, do których udało mi się znaleźć kontakt, wysyłam ppsa skomponowanego z nadesłanych cytatów i życzę miłego odbioru. Jeśli macie jakieś trudności w odtworzeniu - piszcie, może uda mi się zmienić format,żeby u was działało.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za fajna zabawę i stworzenie czegoś oryginalnego!

Dziękuję wszystkim ,którzy dołączyli do mnie jako obserwatorzy - mam nadzieję,że zostaniecie na dłużej!

Dziękuję matce Whitney Houston, ale to już tradycyjnie, więc nie przedłużam :)

Wszystkim życzę miłej spokojnej nocki i częstych odwiedzin na moim blogu!

18 komentarzy:

  1. No będę płakać. Znów się nie udało.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłą zabaw i też sobie w kąciku pochlipie, może następnym razem... :-)
    cieplutko pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, to ja wszystkim wysłałam nagrodę pocieszenia, a wy tu stypę urządzacie? Ech. a candy będzie jeszcze, będzie. Nic nie bójcie.

      Usuń
  3. :-) jaką masz dzisiaj fajną weryfikację wpisów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)) Doskonale wiem jaka to radość :) A nagroda pocieszenia przecudna - wyszedł piękny pps Asiu :) Pozdrawiam, buziaki :) Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za super prezentację !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za emocje :)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. ;o) gratuluje zwyciężczyni i niech szal się dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę i nagrodę pocieszenia. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. łooooł, naprawdę to ja??? Jak się cieszę! tyle wspaniałości!!!
    Dziękuję serdecznie!!! za te cudeńka!!! dziękuję za wylosowanie :) za gratulacje! Matko jak się cieszę! :))))))))))))
    Pozdrawiam :**************
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Kingi!!!! A'propos filmów o miłości.Idę dzisiaj na "Facet(nie)potrzebny od zaraz" i zobaczymy co to za komedia romantyczna:)Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięstwa takie piękne nagrody ja tak lubie różowy.pozdrawiam.rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak czuję się wygrana, bo Twoje składanki są niczym najlepszy balsam na duszę:)
    Dziękuję za zabawę i gratuluję Kindze :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczką i jej zawartością już się cieszę :) Wszystko dotarło w bardzo dobrej formie!
    Wspaniałe rzeczy! Dziękuję raz jeszcze :)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia wróć! Nie mogę bez Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey jestem Olcia ,
    bardzo przyjemnie czyta się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga też nie raz, a właśnie pozdrawiam również zapraszam na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    OdpowiedzUsuń