motor

motor
Walentynki są codziennie, tylko my obchodzimy je raz do roku...

piątek, 17 lutego 2012

Rozwiązanie zagadki

Bardzo dziękuję za wszystkie propozycje i absolutnie genialne pomysły, do czego służy maszyna i jaka rolę pełni w niej kura. Oto dialog, który miał miejsce przed publikacją na blogu, a który wszystko
wyjasnia:

- Mama, choć zobacz jaka maszynę zbudowałem!!!!
- To jest maszyna?
-No!
-Do czego?
- Do robienia ciasta. A kura ZNOSI MASĘ!

Padłam jak to usłyszałam! Genialny i nieskomplikowany świat dziecka w pigułce.A jakby mnie się taka maszyna przydała, bo przy masach to się człowiek najbardziej narobi...

Tym razem niestety nie odgadła nikt, ale jak wiele dowiedziałam się o was na podstawie odpowiedzi, to mi zostanie.
 Propozycje są tak odjechane i odkrywcze,że chyba coś sama zbuduję, bo mi głupio :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz